Good Day, XXI rst Century...



Eh Non... Pas De Photos De Jolies Petites Fesses Nues Ce Jour-Ci... Pas Encore... Juste Cette Si Belle Photographie Prise Par Mon Autre Papa, Mon François... "Coucou Mon Anima, Coucou Mon Ombre, Merci Infiniment Mon Bon Dieu Tout Puissant"... Tout D'Abord De Ne Pas M'Avoir Griffé... Ensuite D'Avoir Voyagé Aux Frais De La Princesse... Où Cà ?! Je Vous Le Donne En Mille... Aux États-Unis D'Amérique, En Plein Cœur Des Élections Présidentielles De 2016... Et Dans Une Affaire Plus Que Trouble De Barack Et Michele Obama... Il y Était Question D'Un Complot Entre Eux Pour Que Michele Devienne Présidente Des États-Unis D'Amérique... Il y Etait Question Des Condamné(e)s à La Peine De Mort, Qui Manifestaient Tout Autour D'Un Quartier... "Pourquoi Manifestez-Vous ?", Demandai-Je à Un Vieil Homme... "Pour L'Abolition de La Peine de Mort", Ils Faisaient Ainsi Tout Le Tour Du Quartier... Puis Une Dame Sous Un Pont, Me Demanda, Alors.... "Oh, Regardez, C'Est Le Bel Avion Français D'Air France... ", "Oui, C'Est Le Concorde...", Lui Répondis-Je Alors... Et Puis... J'Ai Rêvé De Vous Encore Une Septième Fois, Mademoiselle +Liv Tyler ...Mais En De Pareilles Circonstances Que Je Ne Nommerai Que Lorsque Vous M'Aurez Parlé !!! Na, Je Boude !!!

"Ma Vie Est Celle D'Un Inconscient Qui a Accompli Sa Propre Réalisation", Disait Carl Gustav Jung En 1957... Le Mien En Suit Le Chemin... De Même Que Ma Reine Anima, Et Mon Cavaliero Dell' Ombrà...

Je Vais Aller Finir Mon Ménage Et Vous Ecrirai Ce Soir.... D'Ici Là... Que Peut-Il Se Passer???  Cela Ne Dépend Que De Nous, De Nos En Vies, Et De Tout(es) Celles Et Ceux Qui Nous Entourent...

Merci Mon Bon Dieu Tout Puissant De M'Ouvrir Vos Portes Chaque Nuit Et Depuis Lino... Depuis Sept Longues Années... Paraît-Il Que L'Anima Se Manifeste (Comme L'Animus...), Tout Au Long De Nos Vies... Et C'Est Tant Mieux...

Allez... "Faire Et Laisser Faire...", Tels Sont Mes Leitmotivs De Ma Prochaine Nuit... Qu'Ils Fassent Ce Qu'Ils Veulent De moi... Tant Que J'Rêve... C'Est Que J'Suis En Vie ! -;)

Bisous Et Belle Journée En Ce XXI ème Siècle Qui Ne Fait Que Commencer...

Commentaires

Anonyme a dit…
There once was a...
Anonyme a dit…
....Close eyes and listen quietly.... was once one....his a way is lined prickles roses,.....
however ,was him devoted gift, above all the gifts of the world...
precious gift above all precious stones.... art to create to breathe life ....... image in the dreams he had,his desire to prove...... in thoughts when, passed time, day after day...what all can be what ,his is is significant ,..everything that is not visible but is,... everything ....as light ........ small light seems ...... in space time ...... sonnant cordes de la harpe
Anonyme a dit…
..... conjure up, ...... ,seeing what others can not What he saw everything coming alive in his, imagination,.... his eagerness the desire to create ....... interconnect, materialize it what seems, it surreal..... to reach for the stars,,... touching the brush tip,..... conjure up curves ... all what he saw.... ....formed on canvas ... passes with between the earth and sky...in garden of dreams ,
Anonyme a dit…
colors surrounded.... dusk the day , night ,showing pallor quiet , faces of month,.....time,...when in morning mist, wreathed in cobweb shimmering fine dew .......where in leaves of trees ,effervescence, it sounds wind high in the branches with leaves plays... inside plaited little houses of birds hiding,,...diminutive choir of crickets playing ... for ant by in work........ of butterfly wings painting, dazzles showing, dance steps........as breezes waters, .....with flight ,seagull flying over the sea,..... silvery streams, clearness in streams, weirs crystal waters,,....lines conjure on canvas of dreams,..... meadows dotted with fragrant wildflowers...... open the depths heart.....,changing garden, glitters dreams ......undergoing fairies ........who it was ?.............,Perhaps of a sunlit sun landscape..,.perhaps the countries where king by sun was called....
Good Day To You, First Of All... As You Stay Anonymous, i Only Can Imagine Who You Are... But As You Don't Want To Tell me Who You Are... i Won't Tell You Who i Think Who ... You Are... Na ! -;)

But, This Wasn't The Aim Of my Answer.... Thank You Very Much For Your Such Amazing Poetry, So Beautiful... And HIStory... This Is a Beautiful Present You're Doing To me In This Sunny Day And It Embellishes It... i Think It's The Most Beautiful Day To Start Painting Our Planet Earth... As My Dear Friend Unconscious Shown Her To me... Thanks A Lot, One More Time.... Take Care And En Joy... LIFE. Bisous From My Heart... <3 <3 <3