Désolé Mon NLG...

Souvent Le Silence, La Solitude, L'Attente De Mon Coup De Fil à Ma Maman à 7.30 Pm... Mais En Attendant... Je Ne Parle Que Trop Peu, Voire Pas Du Tout...Et C'Est Comme Cela Chaque Jour... Qu'Ai-Je Fais? Pourquoi Ce Silence Qui M'Enveloppe... Et Depuis Toujours... Sauf En Ta Compagnie, Mon Nico'... Parce Qu'Au Même Titre Que Mon Inconscient... Tu Restes Mon Meilleur Ami Sur Cette Terre... Toujours Fidèle, Toujours Positif... Toujours Egal à Toi-Même... Aussi je Te Présente Mes Sincères Excuses... De Ce Que j'Ignorais Et De Tout Ce Que Tu M'as Expliqué...

Allez, Bécos...Mon Nico'

Commentaires

Anonyme a dit…
always regardless of the obstacles,attention to someone for , who is indeed, exceptional very incredible personality and who is man.....always find forgiveness, always,for whom himself you are important....
ça fera 10 euros ! ;p
T'As Raison ;) Bisous... :)
Indeed... He Deserves The Best From Mine, As My Little Mummy, My Dear Mum Whom I Would Be Nothing Without Her... I Wouldn't Exist Anymore Without My Dear Friend Nicolas-Archimède... So Much, Such a Long Time Ago... He Helped me By His Smiles, By His Ingenuity... His Imagination... So Glad... To Know Him... And Thank You Very Much For Your Kindness, Dear Anonymous... Even If I've Got An Idea About Who You Are... A Tiny Idea... -:) Have a Beautiful Day.... Kisses...